Recepcija na terciarnih kolacijah

Sprejem je prvi stik v podjetju in mora biti popoln.

Samsic vam nudi profesionalne receptorje, ki lahko opravljajo številne naloge. Pozdravljajo vaše obiskovalce in jih usmerjajo, upravljajo dostopne značke, sejne sobe, catering, poslovna potovanja in še več.

Poleg tega bodo Samsicovi receptorji resnično olajšali življenje vašim zaposlenim tako, da bodo obdelovali korespondenco, telefonske klice in koledarje.

Kot polnopravni moderatorji in ambasadorji vaše blagovne znamke, naši receptorji poskrbijo, da stvari tečejo brez težav za vsakogar: pomagajo obiskovalcem in podpirajo zaposlene na kraju samem.

Vse več podjetij se odloči za zunanje storitve sprejema. Glede na vse bolj profesionalno naravo delovnega mesta je pomembno, da so na voljo kompetentni, prilagodljivi in razpoložljivi viri, ki se lahko prilagodijo zahtevam vsake vrste lokacije.

Veliko naših kupcev vključuje tudi storitve »concierge« v recepciji.

Kot pravi vektor za zadržanje zaposlenih, imajo skupne concierge storitve prednost, da upravljajo osebne odgovornosti in dnevne potrebe vaših zaposlenih. Osvobojeni teh nalog, se bodo zaposleni lahko popolnoma osredotočili na svoje delo in povečali produktivnost.

Storitve vključujejo pomoč pri dnevnih potrebah vaših zaposlenih: kemično čiščenje, popravilo čevljev in storitve krojenja, pošta in paketi, sestanki s trgovci itd.; družinske izzive: varstvo otrok, skrb za hišne ljubljenčke, mentorstvo, različni upravni postopki itd.; 

avtomobilsko vzdrževanje: pranje, tehnični pregledi, zamenjava ploskih pnevmatik itd.; in so popolnoma prilagodljivi in modularni.

RECEPCIJA
Recepcija na terciarnih kolacijah

Naši receptorji nudijo prijazne in strokovne storitve za sprejem naših strank na terciarnih lokacijah:

Recepcija:

Sprejem, preverjanje identitete obiskovalcev in usmerjanje, rokovanje s stikalno ploščo, značke, registri in koledarji, upravljanje potniških tokov na letališčih in še več.

Upravljanje sejnih sob:

Rezervacija sejnih sob, organizacija srečanj, predstavitvene table, prinos dodatne opreme ali osvežilne pijače med srečanji itd. - naročanje in dostava obrokov, zajtrka itd.

Upravljanje poštnih storitev:

Prejemanje, razvrščanje in razpošiljanje pošte, ravnanje s poštnino, pisma in paketi, obravnavanje sporov in priporočene pošte itd.

 

Concierge storitve:

Dnevne potrebe: kemično čiščenje, popravila, popravilo čevljev, dostava darilnih košaric, cvetja itd.

Wellness storitve: kozmetični saloni, masaže, frizerski salon, prosto-časne aktivnosti, storitve na domu, storitve osebnega asistenta itd.

Sprejem dogodka:

Sprejem, informacije in navodila obiskovalcem, VIP podpora, preverjanje plaščev, značke, izročitev daril, rezervacije taksijev itd.

ZAUPANJE

Samsic upravlja vse lokacije, od najprestižnejših do najbolj tehnično zahtevnih. Vse naše storitve so prilagodljive, osebne in prilagojene vsem vašim izzivom in pričakovanjem.